January 23, 2011

Sabtu yang GILA

Anneyong!!!


HEheheh..sorry.suda lama kite tak ketemu yer.saya pun dah agak lame lah jugak tak conteng-conteng + merapu dalam diari ceklyna nih.ngeeee.bz sgtt???..yawww.xtaw nak cakap cmner.nak kate bz tak lah sangat.cume mcm takder mood jek.A.K.A malas!!!


Disebabkan petang tadi,saya baru jek melepaskan ke'gian' an nak keluar.Maka, terjadilah post ini.Tempat yang dituju,tak lain tak bukan the nearest to UM.
MIDVALLEY.Aku bosan duk bilik.Rumate aku pulak kuar jugak.Pegi celebrate birthday die.Padahal birthday die esok.hahahha.xperlah.asalkan mreka bahagie! 


Tujuan utama: BELI MILO 3in1 FUZZ! 
Hipotesis: BERJAYA!!!+ beli satu selipar untuk gi kuliah(ini matlamat smpingan jeerr..heee)


Kebetulan,tepat pukul 5ptg td,kawan aku si Mizah mesej.


Tenenenenenet...*bunyi msg ringtone ak*


Mizah : lyna,kat maner?
Aku    : kat bilik.   *bls pendek2 jek.sbb kdt bnyk lgi kn.hahah*
Mizah  : Nak kuar x?g mid ke?
Aku     :Biler?  *cehhh.tnye dlu.x direct setuju.igt nak maen jual mahal.*
Mizah  :Petg ni laa.lepas asar.
Aku     :*dgr PETANG ni.memg ak teros reply* Boleh2.aku pon bosan ni and nak beli barang cket.rumate aku dua2 tak ada.ngeee.


Dalam pukol 5.30ptg cmtuh.lpas mandi2.aku gerak la ngan mizah.ingat nak tunggu teksi dekat depan kolej jek.bonton teksi pon tak nampak.so,jalan kaki la nampaknyelaaah....


Memang sah tak ada teksi masuk.sampai dekat bus stop library tuh baru lah ade teksi.


Teksi pertama (melayu)


Aku    :  *tanpa segan silu ak terus naik.tak tanya papelah.sebab memang bajet die akan pegi mane jek kite cakap.* "pakcik,midvalley?" 


Pakcik teksi: OHHHhHH.errrmmmmm.pakcik tak boleh la adik.Pakcik nak balik rumah dekat PJ.Midvalley jammed.errrrrr..jauh dari rumah..bla bla bla bla..pkck tuh bagi alasan.


Aku : Laaaa.yeke.xpelah.terima kasih.sorry pakcik.


(dalam hati aku.Pakcik ni pon satu,dah taw nak balik rumah.Die pegi berhenti tuh kenapa.Malu je aku da duduk dalam teksi da pun.pastuh kene wat muke tebeq.kuar teksi.CEhssss..sabar jekla.Naseb baek ade teksi laen.)


Lepas tuh,dah sampai mid.ak gi lah MPH.Mizah cakap nak cari novel.
Last2,aku jek yang beli novel.cehsss.Yeay!!! dapat beli novel GLEE!




Yeah..ini la cover page die.Actually nie baru nak cuba2 baca.So,korg xyah lah tanye aku pape lagi eh.tggu aku habes bace dulu baru kite share story pasal GLEE ni.Yang aku tau,lagu die memg THE BEST lahh kann.



Untuk the rest of the story for  today,i'll let u see from the pictures i've uploaded.Sebab aku nak continue aku punye pembacaan yang tak habesss pon lagi nih.Hari isnin ade test.hah.hamek.dok ngadap laptop jek keje.pastuh leh plak kuar2.hape nak jadi ntah.malam ni kene bayar hutang yer ceklyna.Duduk stay up sekejap...So, let the pictures tell u the story k!!! Gudnyte everybody!


Teringin nak makan BIG APPLE.dapat gak akhirnye. (^.^)





Ini isi die.Dari kiri: Chocolate pe tahh.Tira____.Iceberg. 
*iceberg jek aku ingat sebab FAVOURITE aku!!!*






Sincerely,
Blogger TemplatesBlogger Templates

No comments:

BELOVED FAMILY

BELOVED FAMILY