February 10, 2011

Minggu Yang Touching

Assalammualaikum w.b.t


Yo everyone!!! Lame saya tak menjenguk ceklyna ni.hihihi.

Anneyong.(^.^)


Demmn! Berjela aku tulis,boleh plak die terdelete.adeiiiiii.gatei tangan nih.So,kene la aku tulis balik.Part ni paling aku tak suke bile berblogging ni.Macam sengal alam jek kan.Nasib baik komputer kan.Takleh nak salahkan.Nak sepak terajang pon,nothing changed.


hahahhahaha.takpelah.sekali sekala.mengadap lama sikit dengan blog yang aku dah lame "gell" x update nih.ngeee.bak kata orang,baik tak payah buat blog kalau malas nak update kan.aiyaaaaaakkk.paku dulang paku serpih.


Nak taw sebab ape aku cakap minggu ni paling 'touching'?
Sebab,minggu ni aku banyak jumpa kawan sekolah menengah aku dulu.Plus ak memang tengah dalam kebosanan yang amat sangat minggu ni.Sampaikan kepala aku memainkan video2 lama waktu sekolah dulu.Tuh yang semua part yang sweet2 and lawak terimbas kembali.gedik betol la kan.Nak sebak2 bagai.hahahhaha.name pon manusia.ade hati dan perasaan.kita tak boleh elak.ye dak? heheh.


Memandangkan kemalasan aku da sampai dengan tak semena-menanya.
So,i'll stop here for now.Later will continue.hahahhaha.bolah pulak kan stop2 sebab malas nak sambung.Silap hari bulan,aku dapat title 'Blogger Paling Malas'..erk?! tamaw2!!!


aku upload gambar jek lah eh.hehehehehe.;)







kenangan yang daku imbas kembali....~


to be continued.....

No comments:

BELOVED FAMILY

BELOVED FAMILY