March 6, 2011

Touching tengok entry dari blog kakak

Ehem..ehem...ehem


Singgah jap je ni.Esok aku ada test.So,aku nak tulis pendek2 je eh.Jangan marah.heeee.


Tadi aku usha blog kakak ak jap.Saja je.Bosan dok baca bio.Sekali tengok kat follower aku,die dah follow aku nye blog.Caner tah die taw aku nye link.Aku tak nak bagitau die kalau boleh pasal blog aku ni.Sebab,malu la i kalau i confess something dalam ni kann...Awwwww...*dah mula dah aku merepek...*


Tengok je entry baru die tadi,ada sebut pasal aku.hehehehhe.TERHARU 5 saat.

*tengok,betapa egonya gua.5 saat je gua touching bebs.Ase nak meleleh pon ada.tapi kemachoan mesti dijaga yer puan2.*


Tapi seriusly memang air mata mahal aku bakal nak gugur la tadi.tapi apekan daya.EGO ku memakan semuanya.Ya,saya perempuan EGO. Jangan marah sume.heheheh.


Ok.nak sambung pembacaan aku.Esok petang aku punya test. Semoga segalanya berjalan lancar.Amin~




Adios.

No comments:

BELOVED FAMILY

BELOVED FAMILY