May 2, 2011

3 More Paper to GOOOO!

Hye peeps!
  
Nak drop by kejap..hehehhe.lame gileeeeeeeer tak meng'update' nih.Korang tak rindu ke?
hahahha.*errr..mcmlah ade orang baca blog kau..perasan betol la minah nih.*


errkkk.ok.fine.monolog dalaman.


Aku tengah dalam mood exam nih.Tapi tadi tercuit hati nak update sikit.sebelom aku sambung balik BIO aku nih.hah.esok paper aku BIOLOGY ORGANISMS.pukol 3 ptg.Alhamdulilah.Sebab sempat lah aku nak prepare mental fizikal lebih sikit kan. 


Aku tak habes lagi khatam KINGDOM ANIMALIA ni wehh.apo den nak jawap esok.Naseb baek bulat2 jek.Bulat2 ni lah yang aku paling lemahhh!!!! arghhhh.aku lagi prefer essay ok! sebab time mengapal tuh die memang ikut setiap characteristics setiap phylum kan.So, bila die kuar soalan, xdelah aku kene putar2 otak aku nak cari jawapan.Betol x? Kalau 100 objektif,die bukan susun soalan tuh ikot phylum kannn?! berterabur soalan.Then, kita pon kompius----->fail da ade dalam pale.aisehhh.mintak jauh..


So,minngu ni aku ada 2 paper je.BIO and ChEMISTRY. 


Doakan aku lah yer.Sape yang tengah baca post aku yang membosankan nih.


Sekadar hiasan.

Ok u olss.Nak turun DM untuk dinner.Wassalam. ;D

No comments:

BELOVED FAMILY

BELOVED FAMILY