May 9, 2011

SELAMAT HARI IBU & AYAH

Assalammualaikukum

Selamat petang semua! 
Ehehhehehe
Aku baru je sampai kolej selepas melepaskan rindu di rumah selama 5 hari 4 malam.
Bersama kawan yang aku bawak sekali 
REKHAYANTI WILLIAM
(^.^)v

Dah sampai kolej ni rasa homesick tu macam bertambah plak.
huhuhuhuhu.T.T
Inilah keburukannya kalau selalu balik rumah.
Walaupun 'DEKAT' rumah aku tu.
Tapi aku sanggup balik sebab nak tengok muke mak & abah.
Taktau lah weyh kenape.
Maybe sebab dulu aku dah banyak kali tak balik masa tinggal dekat asrama.
Sekarang dah boleh balik ikut suke hati.
Rasa nak balik,balik je.
Tak pikir pape.
Sanggup tu lepas kelas teros pegi kl central beli tiket.
Then,patah balik kolej packing barang,pegi balik kl central.
Tujuan buat camni sebab takut tiket habes.
Aku lagi prefer naik train dari bas.
Bas leceh ahh.Fenat!
hihihihi.gedik.


Erm.aku balik semula kolej ni pon sebab ada lagi satu paper.Nak ikotkan memang dah malas dah nak balik.
Nak buat camner,gila kau tak amek paper!
Tak pasal2 aku kena repeat!
So, takpelah.Berkorban.
Yang senang nanti bukan orang lain, diri sendiri jugak.
*bak kata mak aku*
Disebabkan tadi pagi mak aku dah bekalkan nasi dengan lauk favorite aku- ayam masak merah! Aku sangat gembira!!! 
Thanks EMAK KU!
Saya sangat terharu!!! Lauk mak memamng BEST wa cakap lu!

Di kesempatan ini,aku nak wish dekat emak & abah aku,

SELAMAT HARI IBU & BAPA

PN.HAJAH SELAMAH & TN.HAJI IDRUS

Tak lupa juga kepada arwah ayahanda ku 
HAJI SAAT B. SHAHRI.
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya dan menempatkan beliau dalam kalangan orang2 yang beriman.
AMEEN.


PENGORBANAN EMAK & ABAH YANG TAK TERKIRA TU,
ADIK NAK UCAPKAN TERIMA KASIH BANYAK2.
Adik akan sentiasa doakan yang terbaik untuk EMAK & ABAH.

Semoga Allah akan sentiasa mempermudahkan urusan kedua ibu bapa ku sama ada di dunia mahupun di akhirat.
INSYA ALLAH.AMEEN.


Ditujukan kepada bondaku.
HAJAH SELAMAH SALLEH.


Ditujukan kepada arwah ayahanda ku 
HAJI SAAT B. SHAHRI 
&
HAJI IDRUS B. SIHIN (ayah tiri ku)

Oklah.aku stop dulu kat sini eh.Nanti lepas exam, Insya Allah aku update banyak lagi cerita yang aku simpan.
Adios~

P/S: Hargailah ibu dan bapa kita selagi mereka masih ada. 
Sesungguhnya berkat dan keredhaan untuk seorang yang bernama anak adalah terletak pada keredhaan ibu mereka sendiri.
Sedangkan Nabi Muhammad S.A.W telah berpesan, sekiranya seorang IBU memanggil anaknya walaupun ketika itu mereka sedang bersolat, adalah WAJIB bagi anak tesebut MENGHENTIKAN SOLAT dan menyahut panggilan ibunya..

Sesungguhnya,yang baik itu datangnya dari Allah,
Yang buruk itu adalah kelemahan diri aku sendiri.

Wassalam.


No comments:

BELOVED FAMILY

BELOVED FAMILY