May 5, 2011

NAK BALIK RUMAH!

Assalammualaikum.


Kepada yang sudi berhenti dan singgah di blog nih.Thank you very much!!!


Actually blog ni tak berapa nak banyak publisiti pon.Tengoklah bape kerat je hah aku punye follower.Tak kesahlah kan. Sebab aku buat blog ni bukan nye nak cari publisiti.Aku just tulis2 suke hati aku je,takkan suke hati kau pulak kan.hah.


Oklah semua.aku nak berangkat kan diri nih.Nak membawa diri pulang ke tanah rumah ku.wawawawa.


Kali ni aku tak balik sorang,sebab aku bawak seorang kawan se'gila' aku jugak.Orang Sabab bahhh!..heheheh


Dia ni excited bila aku jemput dia datang rumah. Takde, hari tu aku terbaca post dia kat fb,dia kata rindu nak balik rumah.Kebetulan aku baru je lepas call mak aku kata nak balik minggu ni.Tu aku offer tawaran hebat dekat dia tu. Mak aku pon no hal je.Sporting tau parents gua.Walaupun dah ber'haji' dan ber'hajah' ni.hihihhi.Ape2 pon aku tetap respect diorang sebab tak kongkong aku,dengan siapa aku kawan.Lagipun,aku akan bagitau diorang semua orang yang kawan dengan aku.terharu kannn! aku citer pasal korang.hahhahaha.Cuma tu lah,diorang takde facebook.Kalau tak sure meriah status kat facebook aku,sumer mak aku yang komen.huahuahuaXD. Siap bagi tazkirah silap haribulan.I loikeeee...


Alright2! Saya mahu berundur.Nak bersiap.Tata. Untuk beberapa hari ni tak ada post keyh! 




Wassalam.



Ini dia Rekha namanya! Dialah yang aku akan bawa balik umah japgi.
Adios~

No comments:

BELOVED FAMILY

BELOVED FAMILY